Home Volvo VOLVO XC60 D4 INSCRIPTION
VOLVO XC60 D4 INSCRIPTION Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
czwartek, 28 grudnia 2017 05:18

 

PRAWIE JAK SUV O KLASĘ WYŻEJ


Przede wszystkim bezpieczeństwo! Jest zjawiskowy, nieco mniejszy niż model XC 90, nawiązuje zarówno stylistyka wnętrza, jak i designem na zewnątrz do wszystkich modeli VOLVO jakie wprowadzono na rynek w ostatnich latach. Nowy XC 60 INSCRIPTION jest atrakcyjny i przyciąga wzrok przechodniów.

 

POLUB NAS TEŻ NA  FACEBOOK oraz  YOUTUBE

 

OBEJRZYJ FILM - VOLVO XC60 D4 INSCRIPTION - TEST I


 

PRZECZYTAJ  TEŻ;   VOLVO XC 60 - PREMIERA

 

Eliminuje poczucie zagrożenia i reaguje zanim zrobi to kierowca. Ma wyznaczać standardy w zakresie ochrony życia ludzkiego. Zastępuje niezwykle popularną na świecie pierwszą generację tego modelu produkowaną przez 9 lat.

 

OBEJRZYJ FILM  -  VOLVO XC60 D4 INSCRIPTION - TEST II

 

 


Ujednolicenie wizerunku gamy modelowej bardzo dobrze wychodzi szwedzkiej marce z chińskim kapitałem. Przede wszystkim chodzi tu o wszystkie technologie jakie umieszcza się w autach. Niezależnie od wielkości pojazdu jednostki napędowe, systemy wsparcia i multimedia są wspólne. Takie działanie ma niemal same zalety. Kierowcy nie muszą się przyzwyczajać do różnych rozwiązań, a i księgowi są zadowoleni. Oczywiście wygląd zewnętrzny, jak i szykowny wystrój wnętrza są właściwie wspólne bez względu na wielkość aut.

 

 

 


Na zewnątrz mimo podobieństw do większego brata, nieco inaczej pomyślane proporcje, krótszy zwis tylny i pewna świeżość oraz inne detale. Przód auta z dużym grillem niemal pionowym, bok klasyczny dla Volvo, a tył to duże zespolone lampy, mocno zachodzące na błotniki, na tylny słupek niemal do linii dachu i na dużą tylną klapę, oczywiście z otwieraniem poprzez napęd elektryczny.

 

 

 


We wnętrzu nieco odważniej wyprofilowana deska rozdzielcza. Mamy też nieco zmodernizowane oprogramowanie multimediów. Wygodne przednie fotele z pełnym sterowaniem elektrycznym. Przed kierowcą duża kierownica – czteroramienna – ze sterowaniem funkcjami radia, komputera pokładowego i tempomatu. Na środku deski rozdzielczej duży pionowo umieszczony tablet, który ma na pierwszy rzut oka tak wiele funkcji, iż trudno si połapać. Nic bardziej mylnego, jest intuicyjny. W aucie mamy rozbudowaną elektronikę, usługi connected, nawigację satelitarną Sensus z systemem Volvo on Call. Jest też łączność Car Play i Android Auto współpracująca ze smartfonami. Nowością jest automatyczny system pobierania aktualizacji mapy do nawigacji, jeśli pakiet nie przekracza 500 MB. System wykorzystuje kartę SIM.

 

 

 


O doskonały dźwięk audio zadba system Bowers&Wilkins wykorzystujący 15 głośników. Aby starczyło energii do tych elektronicznych zachcianek w samochodzie zastosowano akumulator o zwiększonej pojemności. W aucie mamy też czterostrefową klimatyzację, bardzo sprawnie działającą, podgrzewanie czterech foteli i kierownicy – to jest coraz częściej spotykane w wielu autach. Każdy SSANGYONG ma podgrzewanie koła sterowego w standardzie w większości wersji.

 

 

 


DANE TECHNICZNE;

Silnik – 4 cyl. Rzędowy turbodiesel 16 zaworów

Moc – 190 KM przy 4250 obr/min

Max moment obrotowy – 400 Nm przy 1750 – 2500 obr/min

Rozstaw osi - 2865 mm

Dł/szer/wys – 4688/1902/1658 mm

Średnica zawracania – 11,4 metra

Masa własna - 1896 kg

 

 

 


W Volvo od kilku lat nastąpił znaczny postęp w zawieszeniach. Współczesne modele prowadzą się doskonale. Udział Volvo i Polestara w Wyścigowych Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych najwyraźniej procentuje. XC60 także prowadzi się wybornie. Na zakrętach na drogach asfaltowych jedzie jak po sznurku. Niczym nie zaskakuje, mam wrażenie, iż jadę autem osobowym. Na prostej jest stabilny, nie ulega podmuchom wiatru.

 

 


Bardzo wygodne auto i miłe w prowadzeniu, przy tym ciche i jak każde obecne Volvo podwyższające prestiż użytkownika. Pod filharmonią bądź operą wygląda absolutnie nie gorzej niż niemieccy przedstawiciele klasy premium.

 

 


VOLVO XC60 D4 INSCRIPTION  to doskonałe, obszerne auto do podmiejskich szlaków i długich wypraw. Wyjątkowy przedstawiciel SUV-ów klasy premium, bez kompleksów także w lekkim terenie. Tak więc ruszajmy w siną dal.

 


Tekst, zdjęcia i filmy; Robert i Mirosław Wdzięczkowscy

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ;

 

NAJMNIEJSZY SUV VOLVO

 

VOLVO W TUMIE

 

AUTO-TURYSTYKA W GRUZJI

 

 
Designed by vonfio.de