Home PREMIERY SSANGYONG TIVOLI - PREMIERA
SSANGYONG TIVOLI - PREMIERA Drukuj Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
piątek, 12 czerwca 2015 07:22

 

BARDZO INTRYGUJĄCA NOWOŚĆ

 

SSANGYONG to najstarsza marka motoryzacyjna w Korei – istnieje od 1954 roku – początkowo jako Ha Dong Huan. Dzięki partnerstwu z inwestorem indyjskim, firmą Mahindra&Mahindra w ostatnich latach zaczęła rozwijać się bardzo dynamicznie. Widocznym owocem tego był bardzo ciekawy model Korando, a obecnie na konferencji prasowej pod Warszawą zaprezentowano najnowszy model  - TIVOLI - ZOBACZ FILM - I.

 

ZOBACZ TAKŻE;   SSANGYONG TIVOLI - PIERWSZE ZDJĘCIA

 

Tivoli to starożytne, piękne miasto na przedmieściach Rzymu i do stylu rodem z Italii nawiązuje ten model – SUV z segmentu B o długości 4,20m. W przyszłym roku – jak zapowiedziano – przedstawione zostanie długie Tivoli, które będzie miało taki sam rozstaw osi, ale więcej przestrzeni wewnątrz pojazdu.


 

ZOBACZ FILM  - SSANGYONG TIVOLI - II



 

Jerzy Koziński i Dariusz Krysiak na konferencji przedstawili nowy model. Trzeba przyznać, iż Tivoli pozytywnie zaskakuje. Ma siedem poduszek powietrznych, w tym poduszkę kolanową dla kierowcy.

Silniki to benzynowy 1,6 litra 128 KM przy 6000 obr/min i 160 Nm przy 4500 obr/min. Jeździliśmy nim i wrażenia są bardzo dobre, silnik doskonale daje radę współpracując doskonale z dobrze zestopniowaną 6-biegową mechaniczną skrzynią biegów.

Drugi motor to turbodiesel 1,6 litra 115 KM przy 3400-4000 obr/min i 300 Nm przy 1500-2500 obr/min. Oba spełniają wyśrubowane normy europejskie EURO6.

 

 

 

 

Auto ma też 3 stopniowe ustawienie wspomagania kierownicy. 6 kolorów podświetlenia zegarów, które są bardzo przejrzyste. Siedzenia kierowcy mogą być wentylowane. Auto ma wyjątkowo dużo miejsca w środku. Zarówno na przednich jak i tylnych fotelach jest moc miejsca. Siedzenia są przyjemnie twarde i wyściełane dobrej jakości materiałami. Wszystkie materiały wykończenia wnętrza są miękkie i wysokiej jakości. Nic nie skrzypi, nie stuka, spasowanie – wykończenie jest bardzo dobre.

 

 

 

 

 

Po zajęciu miejsca w środku czujemy się wyjątkowo przyjemnie od pierwszej chwili. Wszystkie przełączniki są obsługiwane intuicyjnie. Auto porusza się przewidywalnie, dobrze trzymając się drogi. Wyjątkowo szybko się z nim zaprzyjaźniamy. Możemy wybrać przy zakupie napęd na dwa lub cztery koła.

Ceny na naszym rynku od 59900 do 80900 złotych.


 


 

Widać gołym rokiem jak koreańska firma się rozwija. Na polskim rynku jest reprezentowana przez belgijską firmę ALCOPA. Sprzedaje w Europie 40 tys aut różnych marek w ponad 550 salonach. W Polsce jest 20 punktów dealerskich, ale będą następne. Firma SSANGYONG do 2020 roku planuje co roku jakąś premierę o czym spiesznie państwu doniesiemy.

 

Tekst, zdjęcia i filmy; Mirosław Wdzięczkowski

 

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ;

 

RODIUS NA WARMII

 

AUTO-TURYSTYKA W SZCZYRKU

AUTO-TURYSTYKA W TYŃCU

 

AUTO-TURYSTYKA W BIESZCZADACH

 
Designed by vonfio.de