Home NEWSy NOWOŚCI Z NIEMIEC
NOWOŚCI Z NIEMIEC Email
Wpisany przez Ela Janczur   
czwartek, 02 grudnia 2021 20:27

 

NOWA PLATFORMA PODŁOGOWA VOLKSWAGENA

 

 

Ruchy karoserii są znacznie zminimalizowane, a dynamika jazdy zoptymalizowana, ponieważ samochód szybciej reaguje na ruchy kierownicą i jest bardziej precyzyjny w prowadzeniu” – powiedział Karsten Schebsdat, szef Działu Dynamiki Jazdy i Systemu Kontrolowania Podwozia w Volkswagenie. „Rozwój platform podwoziowych jest bardzo ważny z punktu widzenia wysoce zautomatyzowanej jazdy. W ten sposób zapewniamy jak największy komfort we wszystkich sytuacjach”.

 

 

 

 


W przyszłości oprogramowanie będzie odgrywać jeszcze większą rolę w definiowaniu charakteru samochodu

Prace rozwojowe nad nowym układem kierowniczym typu steer-by-wire również posuwają się naprzód. „Oprogramowanie będzie ważniejsze w przyszłości również w przypadku kierowania samochodem” – powiedział Schebsdat. „Daje nam to o wiele więcej możliwości wpływania na charakterystykę układu kierowniczego. Później, na podstawie konkretnego modelu, możemy zastosować to samo rozwiązanie we wszystkich platformach podwoziowych”. Systemy wspomagające kierowcę – takie, jak Lane Assist i Travel Assist – również skorzystają z możliwości nowego układu kierowniczego, gdy pojawi się on w produkcji seryjnej.

Innovation Talk – Driving dynamics” – duża dawka bardziej szczegółowych informacji i pogląd na to, jak wygląda obszar dynamiki jazdy w Volkswagenie - https://www.volkswagen-newsroom.com/en/innovation-talk-driving-dynamics-7595

 

 

 
Designed by vonfio.de