Home Volkswagen VOLKSWAGEN JETTA 1,4 TSI
VOLKSWAGEN JETTA 1,4 TSI Email
Wpisany przez Robert WDZIĘCZKOWSKI   
poniedziałek, 01 maja 2017 20:50

 

LIMUZYNA BEZ KOMPLEKSÓW

Benzynowy czy wysokoprężny, to pytanie coraz częściej nurtuje klientów, którzy słyszą o downsizingu i sukcesach eco wielu silników. Po pewnych aferach z silnikami diesla wielu spogląda na motory benzynowe. Te uzyskują coraz większą sprawność, a co za tym idzie mniejsze spalanie paliwa. Trzeba przyznać, iż VOLKSWAGEN JETTA 1,4 TSI 150 KM to całkiem sprawny zawodnik, który mało pali i doskonale sprawuje się na drodze.


POLUB NAS TEŻ NA  YOUTUBE oraz  FACEBOOK

 

PRZECZYTAJ TEŻ;  NOWY VW JETTA - PREMIERA

 

OBEJRZYJ FILM  -  VW JETTA 1,4 TSI  -  TEST I


Jetta produkowana od 1979 roku od samego początku konstrukcyjnie oparta jest o model wręcz kultowy GOLF. Ma trzy bryły a nie dwie. Od samego początku ewoluowała wraz z protoplastą.


 

OBEJRZYJ FILM  -  VW JETTA 1,4 TSI  -  TEST II

 

ZOBACZ TEŻ;  NOWY TIGUAN ALLSPACE

 

Obecna Jetta nawiązuje stylistycznie do szóstej generacji VW Golfa. W przednim i tylnym pasie dominują pokaźnych rozmiarów lampy, w których znajdziemy między innymi diody LED do jazdy dziennej. W bocznej linii zachowano proporcje jak dla eleganckiej limuzyny. Przetłoczenia nadwozia są zdecydowane, ale subtelne. Klapa bagażnika zakończona jest delikatnym spoilerem. Ciekawego wrażenia dopełniają eleganckie 17 calowe koła. Należy przyznać, iż Jetta wygląda tak elegancko, iż możemy ją uważać za nieco zmniejszonego PASSATA.


 

 


Wnętrze auta to klasyka Volkswagena. Jakość plastików we wnętrzu i ich spasowanie nie budzą zastrzeżeń. Są miękkie w dotyku. Gruba kierownica dobrze leży w dłoniach. Duży ekran na środku konsoli centralnej wyświetla funkcje komputera, radia i nawigacji.


 

Wnętrze to niemiecka ponadczasowa klasyka, żadnych modnych atrakcji.

 


Miejsca w środku jest naprawdę dużo. Na przednich fotelach bardzo wygodnie i wygodnie można wysunąć nogi. Nie gorzej jest na tylnej kanapie. Dużo miejsca na nogi oraz nad głową. Obszerny bagażnik 510 litrów jest ustawny. Jego możliwości zmniejszają nieco zawiasy, które wchodzą mocno w przestrzeń bagażową. Można wybrać pełnowymiarowe koło zapasowe lub zestaw naprawczy. Czyli Jetta to typowe niemieckie auto o przestronnym wnętrzu, spokojnej stylistyce i dobrym wykończeniu.


 

 

 


Jest całkiem dobre także w prowadzeniu. Wręcz neutralne, pewne i precyzyjne. Z zawieszenia nie dobiegają żadne odgłosy. Wybieranie nierówności jest również bez zarzutu.

 

 



Silnik 1,4 TSI 150 KM przy 5000 – 6000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1500 – 3500 obr/min. Bardzo sprawnie przyspiesza w 8,6 sekundy do setki. Prędkość maksymalna to 220 km/h. Zużycie paliwa to około 4,5 litra przy stabilnej jeździe z użycie tempomatu. W mieście to nieco ponad 6 litrów. Masa własna pojazdu to 1364 kg.


PRZECZYTAJ TEŻ; AUTO-TURYSTYKA W PŁOCKU

 

 


To bardzo eleganckie i przyjemne auto. Może być królem motoryzacji flotowej. Ale z powodzeniem nadaje się dla rodziny i dłuższej wyprawy. Pojemny bagażnik, dużo miejsca w środku i mocny, oszczędny silnik to duże atuty niemieckiego samochodu.

 


Odpowiedź jest jasna, z tym mocnym i oszczędnym silnikiem to bardzo dobry samochód. VOLKSWAGEN JETTA 1,4 TSI 150 KM to samochód, który nie potrzebuje droższego oszczędnego diesla. Sam jest oszczędny i doskonale spisuje się w każdych warunkach. Nadaje się do długich podróży i wypraw. Tak więc wybierajmy się w ciekawą podróż.


Tekst, zdjęcia i filmy; Mirosław Wdzięczkowski

 

ZOBACZ TEŻ;

 

POZNAŃ MOTOR SHOW 2017

 

VW AMAROK NA FOTOSESJI

 

UTYTUŁOWANY VW TRANSPORTER

 

 
Designed by vonfio.de