Home Samochody/Cars Suzuki SUZUKI VITARA 1,4 BOOSTERJET
SUZUKI VITARA 1,4 BOOSTERJET Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
sobota, 15 kwietnia 2017 06:18

 

Z BANANEM NA TWARZY


Niezwykle ciekawa wersja auta znanego od lat. SUZUKI VITARA z silnikiem benzynowym 1,4 turbo o mocy 140 KM daje moc frajdy z jazdy. Nowy silnik tego auta to mocny punkt Vitary i całkiem nie dużo pali.


POLUB NAS TEŻ NA  FACEBOOK oraz  YOUTUBE


OBEJRZYJ FILM;  SUZUKI VITARA BOOSTERJET - TEST I



Nowy model ma także niewiele wspólnego z Vitarą znaną z ubiegłego wieku, która była raczej terenówką i taką też miała budowę. Rama i sztywny most. Nowy model odwołuje się do tradycji i co zrozumiałe do popularności owego auta.

 

PRZECZYTAJ TEŻ; SUZUKI VITARA 1,6 BENZ. - TEST

 


Może służyć do rekreacji nadal zachowując całkiem niezłą dzielność w terenie. Jest ładny, ale nie nazbyt krzykliwy, niczego nie udaje, jakiegoś supersamochodu, ale przyciąga ludzkie spojrzenia.

 

OBEJRZYJ FILM;  SUZUKI VITARA BOOSTERJET - TEST II

 

 


Silnik Boosterjet to bardzo mocny element samochodu. Ma turbosprężarkę i wtrysk bezpośredni benzyny. Mimo niedużej pojemności rozwija 140 KM i z pewnością ma duże zapasy do rozwoju jednostki, czyli wprowadzenia w przyszłości jeszcze większych mocy. Pali bardzo mało, bo w mieście około 6,2 – 6,8 litra, a poza miastem około 5,0 – 5,7 litra. Do tego motoru możemy wybrać napęd na dwa lub cztery koła przełączany jednym pokrętłem przy dźwigni zmiany biegów. Ta jest mechaniczna 6-biegowa. Przełączanie biegów nie męczy. Silnik ten występuje z pakietem stylistycznym nadwozia S. Wyróżniają go zmieniona atrapa chłodnicy, 17 calowe koła i kilka drobnych dodatków stylistycznych.

 

 

 


Całkiem dobrze wygląda, jakby był taki zadziorny, bojowy i sportowy. Zaprojektowano i wykonano nowy kształt chłodnicy. Auto może być dwukolorowe, bądź jednokolorowe. Można go zamówić w wersji z drugim kolorem powyżej dolnej linii okien. U dołu drzwi czarne listwy. Ponad nimi przetłoczenie, które nadaje pojazdowi dynamiki.  Ma światła LED do jazdy dziennej. Poniżej dużych, zespolonych reflektorów są dodatkowe przeciwmgielne i pionowo ustawione te do jazdy dziennej. Ma też system Radar Brake Support oraz adaptacyjny tempomat. Z tyłu również duże zespolone reflektory, których jedna część mocno zachodzi na błotnik, a druga jest na dużej tylnej klapie. Auto ma całkiem spory bagażnik z podwójnym dnem.

 

 


Generalnie auto jest zwarte i z wyglądu atrakcyjne. Nie ma się do czego przyczepić. Liczne dodatki-gadżety uatrakcyjniają nadwozie. Auto nie jest monotonne.

 


We wnętrzu również jest ciekawie. Mamy wiele subtelnych, ciekawych wstawek. Ilość miejsca w środku jest naprawdę duża. N tylnej kanapie trzy osoby mogą podróżować nie tylko na krótkich trasach. Z przodu jest równie dużo miejsca. Kokpit elegancki, lecz bez fajerwerków, ot elegancja i skromność.

 

 

 


Auto ma koło lewarka zmiany biegów przełącznik napędu na dwa i cztery koła oraz sport i normal. Normalnie napędzane są tylko koła przednie, Po przełączeniu na 4x4 samochód uzyskuje tradycyjną dla Suzuki dużą dzielność w terenie. Może pokonać nawet całkiem wymagające przeszkody.

 

 


Na asfalcie prowadzi się także doskonale. Zakręty pokonuje jak coraz większa grupa SUV-ów, niemal jak osobowy. Niczym niespodziewanym nie zaskakuje. Jazda to duża przyjemność. Jest łatwy w prowadzeniu. Dodatkowo przyjemność powiększa mocny silnik, który bardzo dobrze przyspiesza i nie dużo pali i to, iż auto waży tylko 1230 kg. Konkurencja waży znacznie więcej.


SUZUKI VITARA  VS  FIAT FULLBACK - FILM!

 

Bardzo intrygująca wersja. Gdy skonfigurujemy ją z licznymi dodatkami wizerunkowymi i tym mocnym silnikiem 1,4 Boosterjet to SUZUKI VITARA 1,4 turbo staje się autem marzeń za rozsądną cenę. Tak więc ruszajmy na podbój autostrad i bezdroży.

 

Tekst, zdjęcia i filmy; Mirosław Wdzięczkowski


PRZECZYTAJ TEŻ;

 

AUTO-TURYSTYKA W RUINACH

 

SSANGYONG W STARACHOWICACH

 

SUZUKI KIZASHI W ŁĘCZYCY


 


 
Designed by vonfio.de