Home Samochody/Cars SSANGYONG SSANGYONG MUSSO 2,2 D
SSANGYONG MUSSO 2,2 D Email
Wpisany przez Robert Wdzięczkowski   
sobota, 09 lutego 2019 21:28

 

 

 

POKONUJE STANDARDY

 

Koreański producent z każdym nowym modelem pokonuje samego siebie i oferuje coraz ciekawsze samochody – wyłącznie z napędem na cztery koła i żadnych osobówek. Crossovery, pick-upy i SUV-y, czyli auta użytkowe.  W tym SSANGYONG jest mocny!

 

ZOBACZ TEŻ;  SSANGYONG MUSSO W BIESZCZADACH - WYPRAWA

 

 

ZNAJDŹ NAS TEŻ NA   FACEBOOK oraz  YOUTUBE

 

 

 

 

 

Najnowszy pick-up firmy MUSSO to powrót nazwy modelu sprzed lat, ale całkiem nowe auto. Kontynuuje stylistyczną przemianę samochodów marki. Przód pojazdu jak też tył są typowe dla pojazdów typu pick-up.


 

ZZOBACZ TEŻ;  SSANGYONG TIVOLI PRZEZ POLSKĘ - WYPRAWA

 

 

 

 

 

Musso jest posadowiony na potężnej ramie. Ma ona zapewnić trwałość w każdych warunkach. Nadwozie liczy ponad 5 metrów długości. To auto, które ma wiele elementów wspólnych z topowym modelem marki –  REXTON.  Koreańczykom udało się umiejętnie połączyć obszerną pięciomiejscową kabinę ze sporej wielkości skrzynią ładunkową. Wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa wzbudza szacunek i podziw.

 

 

 

 

 

 

Wygodny fotel kierowcy i pasażera nadaje się także na długie wyprawy. Po zajęciu miejsca w środku mamy wrażenie, iż siedzimy naprawdę wysoko. Wygodna tylna kanapa, elegancka i nowoczesna deska rozdzielcza wykonana z materiałów dobrej jakości i gruba, dobrze leżąca w dłoniach kierownica pozwalają zapomnieć, iż mamy do czynienia z autem użytkowym.

 

 

 

 

 

Mocną stroną auta jest dobre rozplanowanie wnętrza. Ma pojemne kieszenie w drzwiach. Między fotelami przednimi mamy także pojemny schowek, podobnie jak przed pasażerem. Na środku deski rozdzielczej jest duży ekran multimedialny.

 

 

 

 

 

 

Wysoką pozycję za kierownicą oraz związany z tym wysoki prześwit - 215 mm docenimy w momencie wjazdu w trudniejszy teren. Tam auto spisuje się wybornie. Właściwie niemal w każdych warunkach nie ma potrzeby włączania reduktora. Wystarczy zwykłe włączenie napędu na cztery koła. Lecz na równych asfaltowych drogach Musso zaskakuje niezwykle pozytywnie jakością prowadzenia jak auto osobowe. Nic nie skrzypi i nie trzeszczy. Samochód jest wyjątkowo cichy, silnika niemal nie słychać.

 

 

 

 

 

Dane techniczne;

 

Silnik – 4-cyl. rzędowy 26 zaworowy turbodiesel

Pojemność – 2157 cm

Moc – 181 KM przy 4000 obr/min

Max. Moment obrotowy – 400 Nm przy 1400 – 2800 obr/min.

Wtrysk – bezpośredni Common Rail

Skrzynia biegów – automatyczna – 7-biegowa

Prędkość maksymalna – 195 km/h

Zużycie paliwa – 7,2 – 9,6 litra

Masa własna - 1980 kg

Dł/szer/wys – 5095/1950/1840 mm

Rozstaw osi – 3100 mm

Prześwit - 215 mm

Rozstaw kół – 1640 mm

Zwis przedni – 890 mm

Zwis tylny – 1150 mm

Średnica zawracania - 11,8 metra

 

 

 

 

Zaprawdę powiadam, iż to samochód, który jest poważnym konkurentem w swoim segmencie. SSANGYONG MUSSO to wyjątkowo atrakcyjny pick-up. Doskonale spisuje się na śniegu i lodzie co sprawdziliśmy w wyprawie w Bieszczady. Na autostradzie także nic zarzucić mu nie można. Dobrze przy tym wygląda i ma w wyposażeniu wszystko, a nawet więcej niż można by wymagać.

 

 

Tekst, zdjęcia i film; Robert i Mirosław Wdzięczkowscy

 

 
Designed by vonfio.de