Home Renault RENAULT LAGUNA COUPE MONACO GP
RENAULT LAGUNA COUPE MONACO GP PDF Drukuj Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
niedziela, 17 lipca 2011 11:21

 

Niesamowity gokart

 

 

Limitowana seria (400 sztuk) doskonałego modelu Renault jest jeszcze piękniejsza. Unikalny kolor, biała perła jest zarezerwowana wyłącznie dla wersji Monaco GP. Biała perła doskonale kontrastuje z czarnymi, dachem, felgami i lusterkami. We wnętrzu podobna tonacja, A do tego jak jeździ...

 

 

 

Wsiadamy, naciskamy przycisk start-stop, ruszamy. Wow! Auto rwie do przodu jak oszalałe, a przecież to TYLKO dwulitrówka o mocy 175 KM. Ale turbodiesel, który ma ogromne pokłady momentu obrotowego! Jeśli chcemy jeszcze prędzej, można zamówić diesla V6 dCi o mocy 235 KM. Wchodzimy w zakręty i... trzyma się drogi jak najlepsze auto wyczynowe. To niesamowite, jedzie jak tramwaj po szynach, jak gokart po torze. Jest tak doskonały i precyzyjny, że seryjne opony nie dają rady przeciążeniom, a zawieszenie i owszem. Dlaczego tak jest? To żadna tajemnica, auto ma skrętną oś tylną, 4Control. Przy małych prędkościach do 60 km/h na zakrętach tylne koła skręcają się w strone przeciwną do zakrętu, przy wyższych w tę samą. Kąt wychylenia tylnych kół do 3,5 stopnia. Zwrotność jest tak duża, iż w mieście można poczuć się jak w Twingo. W dodatku sztywność zawieszenia dobrana jest odpowiednio, jazda nie męczy na naszych dziurach, ale to też nie tapczan.


 

W dodatku jak wygląda! Ano tak, iż wszyscy na ulicy za nim się oglądają. Z tyłu Laguna Coupe Monaco GP to Aston Martin, z przodu, bardzo elegancki.

 

Silnik rzędowy 4-cyl turbodiesel 2,0 dCi 175 KM przy 3750 obr/min.

Moment obrotowy 400Nm przy 2000 obr/min

Zużycie paliwa 6,5 – 9 litrów

Skrzynia biegów 6-biegowa manualna

Przyspieszenie do 100 km/h 8,5 sek

Prędkość maksymalna 220 km/h

 

 

Ceny od 38000 Euro

 

 

Tekst i zdjęcia; Mirosław Wdzięczkowski

 


Przeczytaj także:


RENAULT MEGANE COUPE

 
Designed by vonfio.de