Home Relacja/Stories AAA AUTO ZWIĘKSZA EKSPANSJĘ
AAA AUTO ZWIĘKSZA EKSPANSJĘ Email
Wpisany przez Administrator   
niedziela, 07 kwietnia 2019 13:40

 

 

AAA AUTO wkrótce otworzy pięćdziesiąty oddział

– ekspansja pozwoli osiągnąć rekordową sprzedaż 100.000 samochodów


Do końca roku AAA AUTO znajdować się będzie w 55 lokalizacjach –
najwięcej przestrzeni jest w Polsce

 

 

W tym roku Grupa AURES Holdings przyspiesza ekspansję. Od 1 kwietnia działają trzy nowe centra AAA AUTO w Polsce i na Węgrzech, kolejne dwa zostaną otwarte w Polsce w ciągu kilku tygodni, a do końca roku zostanie otwartych jeszcze kilka lokalizacji. W Katowicach powstało nowe centrum telefonicznej obsługi klienta, a na Słowacji – pierwszy zagraniczny oddział wypożyczalni samochodów Mototechna Drive.

 

ZNAJDŹ NAS TEŻ NA   FACEBOOK oraz  YOUTUBE

 

 

Ekspansja jest głównym narzędziem do osiągnięcia ambitnego celu sprzedaży – 100.000 samochodów w tym roku w całej grupie. Udałoby się tym samym przekroczyć rekord 83.000 z ubiegłego roku.

Chcemy skorzystać z szybkiego rozwoju polskiego rynku, gdzie rośniemy o 53% rok do roku i także w tym roku udaje nam się osiągać takie wyniki” – powiedziała Karolína Topolová, Dyrektor Generalna i Prezes Zarządu AURES Holdings, które prowadzi międzynarodową sieć centrów samochodowych AAA AUTO. „Tegoroczny plan dla Polski to 16.000 sprzedanych samochodów, czyli zaczynamy się zbliżać do wyniku sprzedaży na Słowacji. W Polsce znajduje się nadal mniej centrów niż na Słowacji, ale obsługują one większe regiony. Uważamy, że biorąc pod uwagę planowaną ekspansję na Węgrzech moglibyśmy się w tym roku wyraźnie zbliżyć do granicy 100.000 sprzedanych samochodów” – dodała Karolína Topolová.

 

 

 


Nowy oddział zakupowy działa od 1 kwietnia w Bielsku-Białej. Na Węgrzech (w Miszkolcu) również otwarto nowy tego typu oddział, jak również centrum full service na zachodnich obrzeżach Budapesztu (Budaörsi).

Wkrótce otworzymy oddział zakupowy na północy Krakowa. Planujemy też otwarcie standardowego centrum w Bydgoszczy i Łodzi. Poszukujemy również lokalizacji dla drugiego dużego oddziału w Warszawie. Rozglądamy się także za odpowiednimi lokalizacjami o powierzchni około 1,5 hektara przeznaczonymi na centra w stolicach poszczególnych województw, w dawnych strefach przemysłowych, w pobliżu centrów handlowych, z naturalną koncentracją potencjalnych klientów. Oddziały powinny oferować od początku co najmniej 300 samochodów i powinny cechować się potencjałem dalszego rozwoju. Chcielibyśmy się znaleźć w tych 16 miastach do końca 2024 roku” – powiedział František Švec, Dyrektor Wykonawczy AAA AUTO Polska. Częścią ekspansji w Polsce jest uruchomienie nowego centrum telefonicznego w Katowicach, które działa od początku marca.

W pierwszym kwartale grupa sprzedała 20.000 samochodów. Niemniej jednak nowo otwierane lub rozszerzane oddziały, których rezultaty będą znane w późniejszej części roku, jeszcze nie zostały wliczone do wyników.

Na przykład w lutym przenieśliśmy się do większej lokalizacji w Krakowie, która już teraz ma świetne wyniki. Dzięki temu już teraz sprzedajemy w Polsce o 70% więcej samochodów niż rok wcześniej. Na Węgrzech jeden oddział nie wystarczał już na potrzeby całego Budapesztu, więc w tym tygodniu otworzyliśmy centrum samochodowe po drugiej stronie miasta” – podkreśliła Karolína Topolová. Na wzrost w ramach grupy wpływ ma również udział segmentu tzw. prawie nowych samochodów – stanowią one ponad 20% aut sprzedawanych w Republice Czeskiej. Są to prawie nowe pojazdy (najczęściej dwuletnie) w większości jeszcze z ważną gwarancją fabryczną. W Polsce AAA AUTO rozpoczęło sprzedaż tego typu pojazdów w ubiegłym roku pod marką AAA AUTO Premium.



Najpopularniejsze samochody i trendy w sprzedaży grupy

W pierwszym kwartale najlepiej sprzedającym się samochodem używanym w sieci AAA AUTO w Polsce był Opel Astra. Na kolejnych lokatach uplasowały się Ford Focus i Skoda Octavia.

 

 
Designed by vonfio.de