NOWE AUDI A6 55 TFSI e |
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski |
środa, 29 kwietnia 2020 11:01 |
PRĘDKI AVANT Z GNIAZDKIEM ŁADOWANIA Piękne kombi marki AUDI nazywają się Avant. Teraz dostępne są również z napędem zelektryfikowanym, z zerową lokalnie emisją. Po zelektryfikowanej limuzynie Audi A6, na rynek wchodzi właśnie jej wersja kombi – Audi A6 Avant z napędem hybrydowym typu plug-in (PHEV). Dzięki inteligentnemu zarządzaniu napędem z predyktywną strategią działania, Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro ma duży zasięg na napędzie elektrycznym i charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa oraz dynamicznymi osiągami.
PRZECZYTAJ TEŻ; 40-LECIE AUDI QUATTRO
Audi A6 Avant PHEV ma rozbudowaną gamę wyposażenia standardowego, w którym znajdują się m.in. zewnętrzny pakiet stylistyczny S line, Audi virtual cockpit, reflektory przednie Matrix LED, sportowe zawieszenie i również sportowe fotele.
PRZECZYTAJ TEŻ; AUDI Q8 SPORT CONCEPT
Audi oferuje teraz model A6 Avant – kombi klasy wyższej – w wersji hybrydowej typu plug-in. Nowe Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro ma systemową moc 270 kW (367 KM) (łączne zużycie paliwa w l/100 km: 2,1 – 1,9; łączne zużycie energii elektrycznej Zasięg Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro wyłącznie na silniku elektrycznym to maksymalnie 51 km (wg norm WLTP). Samochód od 0 do 100 km/h przyspiesza
Autonomiczny – zarządzanie napędem i predyktywna strategia działania Koncepcja napędu w modelu Audi PHEV została zaprojektowana tak, by klienci mogli wykonywać większość codziennych operacji w trybie jazdy elektrycznej, a tym samym przy zerowej lokalnej emisji. Kierowca wybierać może między trzema trybami jazdy: „EV” dla jazdy całkowicie elektrycznej, „Hybrid” dla efektywnego połączenia obu typów napędów i „Hold” w celu oszczędzania energii elektrycznej dostępnej w danym momencie. W trybie „Hybrid” predyktywna strategia działania zapewnia maksymalną wydajność i maksymalnie długi czas jazdy na napędzie elektrycznym. Strategia tak steruje układem napędowym, że ostatni etap podróży przed dotarciem do miejsca docelowego można w całości pokonać wyłącznie w trybie elektrycznym - akumulator jest w razie potrzeby ładowany wcześniej przez silnik spalinowy. Predyktywny asystent wydajności zajmuje się tu dokładnym planowaniem tego etapu podróży.
Połączony i komfortowy – wyposażenie do ładowania i zarządzanie ładowaniem By zarządzać ładowaniem i wstępną klimatyzacją wnętrza jeszcze przed ruszeniem Predysponowany do tego, by być praktycznym – 405 litrów pojemności bagażnika i płaska podłoga w jego wnętrzu Litowo-jonowa bateria, umieszczona w tylnej części pojazdu, ma pojemność 14,1 kWh energii. Zamontowano ją w ten sposób, by przedział bagażowy mimo to zapewniał dużo, łatwo dostępnej przestrzeni. Standardowo, pojemność bagażnika to 405 litrów. Podłoga jest płaska, nie ma żadnych stopni. Oznacza to, że nawet duże Elegancki i sportowy – design i wyposażenie W AUDI A6 Avant 55 TFSI e quattro o sportowym designie, standardowo znajdziemy zewnętrzny pakiet stylistyczny S line, czarny pakiet stylistyczny, czarne obudowy lusterek zewnętrznych i przyciemniane szyby. Wszystko to nadaje autu wyjątkowo dynamicznego wyglądu. Reflektory przednie Matrix LED, sportowe fotele, czterostrefowa automatyczna klimatyzacja, Audi virtual cockpit, sportowe zawieszenie, 19-calowe felgi i czerwone zaciski hamulców dopełniają gamy rozbudowanego wyposażenia standardowego. Więcej informacji na temat nowego Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro na www.audi.pl
|