Home Mercedes MERCEDES SPRINTER 319 CDI FURGON
MERCEDES SPRINTER 319 CDI FURGON Email
Wpisany przez Małgorzata Wdzięczkowska   
niedziela, 08 września 2013 06:41

 

A to Ci ciężarówa.

 

W przestrzeni ładunkowej można jeździć rowerem, lub zorganizować imprezę. A w przedziale pasażerskim zabrać wygodnie sześć osób. Oto MERCEDES Sprinter. Duży, wręcz wielki dla kierowcy wprawionego w miejskie auta.

 

ZOBACZ TAKŻE;   MERCEDES NA VIP CROSS 2013

 

ZOBACZ TAKŻE;   MERCEDES VITO FURGON 4X4

 

 

Ale jakże pojemny, zwinny i poręczny, gdy go opanujemy. Przedłużony i podwyższony, z podwójną kabina pasażerską. Jak najbardziej nadaje się dla ekipy budowlanej. Sprinter Furgon z 6-osobową kabiną wyznacza standardy w kwestii możliwości transportowych. Dzięki czwartemu wariantowi długości i superwysokiemu dachowi jest mega pojemny, a jego maksymalna ładowność może sięgać aż 2170 kg. Chcemy auto o numer mniejsze, nie ma problemu. Trzy rozstawy osi cztery długości nadwozia, trzy wysokości przestrzeni ładunkowej. Długość przestrzeni ładunkowej do 470 cm, wysokość przestrzeni ładunkowej do 214 cm. Wersja Pkab z miejscami dla sześciu osób była tą testowaną.


Zamaskowanie auta czarną folią to efekt działań marketingowych.

 


Mercedes reklamuje, iż wkrótce, jeszcze w tym roku zaoferuje nową wersję Sprintera. Znając ostatnie doskonałe dokonania stylistyczne, możemy spodziewać się czegoś wyjątkowego.

 

PRZECZYTAJ TAKŻE;    NAJSTARSZY W POLSCE MERCEDES

 

 

 

 

Wnętrze to styl klasyczny Mercedesa. Trzy miejsca siedzące z przodu, kokpit z dużą ilością schowków, półka pod sufitem, kieszenie w drzwiach na butelki 1,5 litra, schowek przed pasażerem, oraz kilka zagłębień na dokumenty. Mamy fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia kręgów lędźwiowych. Centrum sterowania z radiem i klimatyzacją, jak w osobowych Mercedesach.

 

 

 

 

Drugi rząd siedzeń to prosta ławka dla trzech osób. Jest tam dużo miejsca dla pasażerów, a za fotelami i pod nimi dużo miejsca na bagaż podręczny. Auto już na pierwszy rzut oka zdaje się być wygodne i takim jest w rzeczywistości.

 

 

 

Liczne schowki i półki sa bardzo praktyczne.

 

 

Motor to czterocylindrowy turbodiesel o mocy 190 KM. Producent podaje, iż można uzyskać zużycie poniżej 7 litrów. Nam głównie w mieście i w terenach podmiejskich udało się uzyskać około 8 litrów bez towaru na pace, przy spokojnej jeździe. Nieco dynamiczniejsze poruszanie się to około 10 litrów. Ale to duże auto. A wszystko to przy współpracy silnika z klasyczną pospolitą skrzynią automatyczną.

 

 

 

 

MERCEDES Sprinter nie bez powodów uważany jest za jedno z najlepszych aut dostawczych. Przez dziesięć lat produkcji znalazł on 1,3 mln nabywców. Jego zalety doceniają zarówno kierowcy, jak i właściciele. Obecna wersja Sprintera oferuje jeszcze więcej przede wszystkim możliwości transportowych, lecz także komfortu i bezpieczeństwa. Umożliwia niemal idealne dopasowanie do indywidualnych wymagań kierowcy i potrzeb transportowych. Mnogość wersji jest niemal nieskończona. Dość powiedzieć, iż mogą być z napędem na cztery koła, lub też trzyosiowe z napędem na cztery, lub sześć kół, z zabudowami jakie klient sobie wymyśli. Nasza testowana wersja spodobała nam się bardzo. Bardzo dobrze jeździ, ma dużo miejsca dla pasażerów i na bagaż. Można by zabudować w niej dużego kampera. Auto turystyka jest za!

 


 

Tekst; Mirosław Wdzięczkowski

Zdjęcia; Małgorzata Wdzięczkowska

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ;

RAJD POJAZDÓW ZABYTKOWYCH

W MUZEUM MERCEDESA

ZLOT MERCEDESA

 
Designed by vonfio.de