Home Jeep JEEP RENEGADE 1,3 TURBO
JEEP RENEGADE 1,3 TURBO Email
Wpisany przez Ela Janczur   
poniedziałek, 06 stycznia 2020 17:28

 

 

MIKS ITALII I AMERYKI

 

 

Tym razem mamy do czynienia z wersją napędzaną tylko na dwa – przednie koła – i z silnikiem iście europejskim, od FIATa, czterocylindrowym, benzynowym 1,3 turbo o mocy 150 KM przy 5500 obr/min i 270 Nm przy 1850 obr/min. Nowa, bardziej asfaltowa wersja kultowego modelu JEEP RENEGADE nadal intryguje przechodniów. Auto wygląda nieco inaczej niż wszystkie inne.

 

 

PRZECZYTAJ TEŻ;  HISTORIA MARKI JEEP

 

 

ZNAJDŹ NAS  TEŻ   NA  FACEBOOK oraz  YOUTUBE

 

ZOBACZ TEŻ;  JEEP WRANGLER NA MORAWACH


 

 

 

 

 

Nieco pudełkowy kształt – niczym w lońdyńskiej budce telefonicznej to też dodatkowo intrygujące rozwiązanie. Przód auta to typowy – tradycyjny Jeep. Wysoko poprowadzona maska, niemal poziomo. Szyba przednia poprowadzona bardzo pionowo – ależ to Jeep. Podobnie tylna klapa pionowa. Z boku uwagę zwraca uwypuklenie nadkoli, które mieszczą eleganckie felgi aluminiowe. Auto jest dobrze wyposażone – tak jak lubimy – w duże panoramiczne okno dachowe.

 

 

PRZECZYTAJ TEŻ;  JEEP RENEGADE MILITARY

 

 

 

 

 

 

 

Co ciekawe, mimo pudełkowatego kształtu przy wyższych prędkościach powietrze obiegające nadwozie zanadto nie hałasuje. To doskonała informacja i pozytywne zaskoczenie. Auto posadowiono na eleganckich 19 calowych kołach.

 

 

 

 

 

 

 

 

We wnętrzu mamy tak europejsko, bardziej luksusowo, lecz z umiarem. Duża kierownica ze sterowaniem radiem i tempomatem. Deska rozdzielcza z typowymi dla marki inskrypcjami dotyczącymi roku rozpoczęcia produkcji. Na zagłówkach wygodnie twardych foteli również nawiązanie do marki. Fotele przednie wygodne, nieźle trzymają na boki. Tylna kanapa na tyle obszerna, iż na krótkich trasach przewieziemy pięć osób. Na długich tylko cztery. Bagażnik mógłby być nieco większy. Ma 340 litrów.

 

 

 


 

 

 

 

 

Zużycie paliwa to loteria zależna od wychylenia przepustnicy. Może być symboliczne przy spokojnej jeździe na tempomacie – poniżej 6 litrów, oraz powyżej 10 litrów, gdy chcemy sobie pofolgować.

 

 

 

 

 

 

 

 

Auto całkiem dobrze przyspiesza. Mamy jednak wrażenie niewielkiej turbodziury. JEEP RENEGADE bardzo dobrze prowadzi się na asfalcie. W żadnym momencie nas nie zaskakuje. Jedzie płynnie. Mamy wiele przyjemności z jazdy nim. Jest wygodny i dobrze wygląda. To niezmiernie udany miks. Tak więc ruszajmy w siną dal.

 

 

 


 

 

Tekst i zdjęcia; Mirosław Wdzięczkowski

 

 

 

 

 

 
Designed by vonfio.de